Online-shopping bei EDITED

Hoe kan ik bij EDITED bestellen?
Bestellen bij EDITED is leuk en simpel! Nadat je je item in je winkelmandje geplaatst hebt, kan je overgaan tot een bestelling door te klikken op 'Naar de kassa'. Je kan je met je persoonsgegevens opnieuw registreren of als gast bestellen. Hiervoor klik je gemakkelijk op de optie 'als gast aanmelden'. Als je al een account hebt kan je met je inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) inloggen. Na de aanmelding word je in een paar eenvoudige stappen door het bestelproces geleid en kan je je bestelling voltooien.

Heb ik bij EDITED een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Om bij ons te shoppen heb je geen account nodig, klik hiervoor in het registratieformulier op "Meld je als gast aan" en volg het bestelproces. We raden je echter wel aan om een account aan te maken om je zo de best mogelijke shopping ervaring te kunnen bieden. Daarnaast kun je in je account ook altijd alle informatie over je laatste bestellingen vinden.

Is er een minimale / maximale bestelwaarde?
Over het algemeen geldt er bij EDITED geen minimum- of maximum bestelwaarde. Indien het toch het geval is, krijgt u een pop up wanneer u een bepaalde betaalmethode kiest.

Hoe kan ik mijn bestelling bij EDITED annuleren?
Wanneer je een of meerdere artikelen uit je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice bereiken via service@edited.be of telefonisch via: 0800 / 706 99 (ma-zo, 8-22u).* Een voorwaarde voor het annuleren van artikelen is dat jouw bestelling nog niet door ons is verwerkt. Als de bestelling al te ver in het proces is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden en wordt het pakket verzonden naar het opgegeven bezorgadres. In dat geval kan je de artikelen altijd weigeren aan de deur of gratis retourneren binnen 30 dagen. De kosten neemt EDITED op haar rekening.

Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
We hebben deze gegevens nodig om je bestelling vlot en goed te kunnen afhandelen. Een geboortedatum hebben wij bijvoorbeeld nodig om je te kunnen onderscheiden van andere klanten met dezelfde naam en als bewijs van meerderjarigheid. We houden ons strict aan de privacy-wetgeving, en zullen je gegevens nooit delen met andere partijen. En mocht je je inschrijven voor onze nieuwsbrief, wie weet krijg je wel een cadeautje op je verjaardag ;-)

Waarom zou ik een klantaccount aanmaken bij EDITED?
Een klantaccount bij EDITED brengt meerdere voordelen met zich mee. Je kan bijvoorbeeld je bestelling volgen en je adresgegevens aanpassen.

Betaling

Via welke betaalmethodes kan ik betalen?
Alle betaalmethodes vind je op onze pagina 'Betaalmethodes'.

Waardebon

Hoe kan ik mijn waardebon inwisselen?
Leuk dat je een waardebon in je bezit hebt! Je kunt jouw waardeboncode tijdens de laatste stap van je bestelling invoeren in het veld ''Waardeboncode inwisselen''. We kunnen je waardebon helaas niet meer achteraf verrekenen, je kunt hem dan natuurlijk gebruiken bij je volgende bestelling.

Verzending & bezorging

Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, de verzending is helemaal gratis. De kosten voor verzending, retour en verpakking nemen wij op ons.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?
Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 2 - 4 werkdagen. Wanneer het iets drukker is kan de levertijd iets langer zijn.

Wanneer wordt mijn pakket precies geleverd?
Je kan altijd in je klantaccount kijken om te zien wat ze leverstatus van je pakket is.

Zo werkt het:

Log in op www.EDITED.be met jouw inloggegevens. Klik op de link "Mijn account. In het overzicht vind je je bestelgeschiedenis en ook de status van je bestellingen. Als je op de link 'Details' klikt, kan je alle gegevens van je bestelling bekijken.

Via welke transport provider wordt mijn pakket verzonden?
Wij versturen onze artikelen via DHL of bpost. Aan het eind van het bestelproces kan je zien via welke provider jij je pakket zult ontvangen.

Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een pakketshop / bpost filiaal?
Nee, dit is helaas nu nog niet mogelijk.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Ja, je kan je bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres. Zo kan je je bestelling laten leveren op je werk. Let op: deze optie is niet mogelijk bij 'achteraf betalen'

Waarom zit er geen rekening in mijn pakket?
Wij verzenden je rekening via het door jouw ingevulde e-mailadres. Controleer hiervoor ook je spam box. Als je geen mail van ons ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. We sturen je de rekening graag nogmaals toe. Je kan onze klantenservice altijd bereiken via service@edited.be of telefonisch via: 0800 / 706 99 (ma-zo, 8-22u).

In welke landen bezorgd EDITED?
Op dit moment leveren wij alleen in Nederland, België, Polen, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen en Tsjechië. Als je hier graag geinformeerd over wilt worden, neem dan contact op met onze klantenservice via service@edited.be of telefonisch via 0800 / 706 99 (ma-zo, 8-22u).

Wat moet ik doen als mijn pakket niet werd geleverd?
Zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons een bevestigingsmail samen met een track & trace code. Via deze link kan je de status van je pakket volgen. Als je 5 dagen na je bestelling nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, of problemen hebt met de track & trace code neem dan contact op met onze klantenservice via service@edited.be of telefonisch via: 0800 / 706 99 (ma-zo, 8-22u).

Retourneren

Hoe retourneer ik een artikel?
In elk pakket zit een retourformulier en een retourlabel. Leg het ingevulde retourformulier samen met de artikelen in het pakket en plak het retourlabel op het pakket. Geef het vervolgens af bij een bpost punt of filiaal. Het retourbedrag wordt na controle van de retourzending via de door jou gekozen betaalmethode teruggestort. Let er hierbij op dat je de artikelen in dezelfde staat terug stuurt als dat je ze ontvangen hebt. Als je hulp nodig hebt bij het retourneren van je artikelen, neem dan contact op met onze klantenservice via service@edited.be of telefonisch via: 0800 / 706 99 (ma-zo, 8-22u).

Ik heb geen retourlabel ontvangen, wat nu?
Als je geen retourlabel ontvangen hebt in je pakket, kan je deze gemakkelijk downloaden en printen via je EDITED klantaccount op deze manier: Log in op www.EDITED.be met je inloggegevens. Klik op 'Mijn account', hier kan je de retourformulieren voor jouw bestelling afdrukken. Als je hebt besteld als gast, neem dan contact op met onze klantenservice via service@edited.be of telefonisch via: 0800 / 706 99 (ma-zo, 8-22u). Zij sturen je graag de gewenste formulieren toe per e-mail.

Hoe lang heb ik om een artikel te retourneren?
Bij EDITED heb je 30 dagen de tijd om een artikel te retourneren. Verdere informatie over het retourrecht bij EDITED kan je vinden in onze algemene voorwaarden.

Is retourneren gratis?
Ja, je kan helemaal gratis je artikelen terug sturen. EDITED neemt de verzendkosten op zich. Mocht je geen retoursticker of retourformulier meer hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij sturen je graag een nieuwe toe.

Ontvang ik een nieuwe rekening wanneer ik iets heb geretourneerd?
Nee, je ontvangt geen nieuwe rekening. Als je het geld al hebt betaald, storten wij het retourbedrag terug via de door jou gekozen betaalmethode. Als je voor achteraf betalen hebt gekozen, hoef je alleen voor de artikelen te betalen die je wilt houden.

Waar kan ik mijn pakket afgeven?
Het exacte adres van de retourzending staat op de retoursticker die je bij de levering in je pakje hebt gevonden.Deze retoursticker is bevestigd op je ontvangstbewijs. Mocht je geen ontvangstbewijs meer hebben. meld je dan aan ( met je mailadres en passwoord) aan en selecteer. Hier kom je automatisch op je besteloverzicht terecht en heb je de mogelijkheid om verder te gaan en het betreffende retourbewijs en de retoursticker af te drukken. Het retourbewijs leg je in je pakket en de retoursticker plak je er bovenop. Indien je geen account hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en zij geven je dan een nieuwe retoursticker. Een retourzending kan je altijd gratis afgeven bij een bpost punt.

Ontvang ik een bevestiging van ontvangst van mijn retourzending?
Jazeker! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over je retourzending nadat we deze ontvangen hebben. Het kan ongeveer een week duren, nadat je je pakket bij een bpost punt of filiaal hebt afgegeven, alvorens je een bevestigingsmail van ons ontvangt.

Hoe lang duurt het voordat de retourzending is verwerkt?
Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en gecontroleerd is, kan het ongeveer 10 werkdagen duren om de retourzending te verwerken.

Hoe meld ik een kapot artikel?
Als je een artikel kapot is kan je deze gratis retourneren en dit aangeven op het formulier. Meer informatie over het thema 'Retourneren' vind je onder 'Hoe retourneer ik een artikel?'.

Mijn klantaccount

Hoe kan ik me (gratis) aanmelden bij EDITED?
Wat leuk dat je je wilt aanmelden bij EDITED! Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op "Aanmelden" en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op "Nu gratis aanmelden" en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken. Je kunt je helemaal gratis bij EDITED registreren. Met een account blijf je makkelijk op de hoogte van de status van je bestellingen, kan je zelf retourformulieren afdrukken en nog veel meer.

Hoe kan ik bij EDITED inloggen?
Om bij EDITED in te loggen, klik je op de link "Log in". Voer hier je inloggegevens in.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten! Hoe kan ik deze wijzigen?
Je kan je wachtwoord gelukkig altijd wijzigen. Klik op 'aanmelden' om in te loggen, en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Hier kan je je e-mailadres invullen, waarop je vervolgens een mail ontvangt waarmee je je wachtwoord gelijk kan wijzigen. Als je geen mail ontvangen hebt, kijk dan voor de zekerheid in je spam box. Als die daar ook niet in terecht gekomen is, staat onze klantenservice klaar om je verder te helpen. Neem contact op met onze klantenservice via service@edited.be of telefonisch via: 0800 / 706 99 (ma-zo, 8-22u).

Newsletter

Waarom zou ik me aanmelden voor de EDITED newsletter?
Onze nieuwsbrief houdt je op de hoogte van: leuke acties, de laatste nieuwe trends en SALES in onze shop!

Hoe kan ik me aanmelden voor de EDITED newsletter?
Onderaan de homepage van EDITED vind je de optie om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Gewoon je e-mailadres invullen en e bevestigingsmail accepteren, zo simpel is het.

Hoe kan ik me afmelden voor de EDITED newsletter?
Jammer dat je je wilt afmelden :-( Je kan je altijd afmelden voor onze nieuwsbrief. Dit doe je gemakkelijk door onderaan in de nieuwsbrief op de link te klikken. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met ons service team, die het graag voor je doen.

Technische problemen

De site werkt niet zoals ik het zou willen, wat nu?
Wij willen natuurlijk dat jij altijd kan shoppen in onze shop zonder problemen! Is dat nu niet helemaal het geval? Neem dan contact op met ons service team via service@edited.be of telefonisch via het nummer 0800 / 706 99 (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Wij zullen het probleem dan zo snel mogelijk oplossen, en wij nemen ook alle feedback mee in de constante verbetering van onze shop. Tip: controleer of je de meest actuele versie van je webbrowser hebt gedownload en of JavaScript is geactiveerd. Kijk ook of je cookies hebt geaccepteerd. Hierdoor kan je optimaal gebruik maken van de functies in onze shop.

Welke webbrowser ondersteund EDITED?
EDITED ondersteund alle webbrowsers.

Wat zijn cookies en waarvoor worden ze gebruikt?
Cookies zijn kleine tekstbestanden die meestal vanuit een website op je computer worden gepaatst. Als je een website opnieuw bezoekt, wordt de informatie uit de cookie automatisch gelezen en verwerkt. In onze shop gebruiken we bijvoorbeeld cookies om items in jouw winkelmandje op te slaan. Hierdoor hoef je je niet steeds opnieuw bij EDITED aan te melden. Verder kun je dankzij het gebruik van cookies zien welke artikelen je voor het laatst hebt bekeken.

Hoe schakel ik cookies in?
Het inschakelen van cookies verschilt per browser:

Google Chrome
Open het menu van de browser en ga naar "Instellingen" op. Onder de rubriek "Privacy" klik je op "Inhoudsinstellingen". Activeer vervolgens onder "Cookies" de instelling "Lokale gegevensopslag toestaan" (aanbevolen). Sluit het venster en vernieuw de pagina.

Internet Explorer 9-11
Open het menu van de browser (versnelling) en ga naar ""Internetopties"" op. Klik op het tabblad 'Privacy' en verplaats vervolgens onder instellingen de schuifregelaar naar beneden om alle cookies toe te staan. Klik op "OK" om het venster "Instellingen" te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina

Mozilla Firefox
Open het menu van de browser (knop "Firefox") en selecteer "Instellingen". Ga naar de sectie "Privacy". Stel de selectielijst naast "Firefox wordt een kroniek:" op "Gebruikergedefinieerde instellingen maken". Vink "Cookies accepteren" aan om cookies toe te staan en selecteer de opties "Bewaren totdat:" en "ze niet meer geldig zijn". Klik op "OK" om het venster "Instellingen" te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina.

Apple Safari
Open het menu van de browser (versnelling) en selecteer "Instellingen...". Ga naar de sectie "Privacy" en selecteer de instelling "Nooit" onder "Cookies blokkeren:". Sluit het venster en vernieuw de pagina."

Wat is JavaScript en waarom moet JavaScript zijn ingeschakeld?
JavaScript is een scripttaal om gebruikersinteracties te beoordelen, de inhoud van de website te wijzigen, opnieuw te laden of te genereren. Om altijd fijn te kunnen shoppen, raden we je aan om JavaScript in te schakelen zodat je zonder problemen optimaal gebruik kunt maken van alle functies in onze shop.

Hoe schakel ik JavaScript in?
Je kan Javascript inschakelen via de instellingen van je browser. Hieronder vind je een uitleg over hoe je JavaScript kan inschakelen op de vier meest gebruikte browsers. Als je browser hie niet tussen staat, kijk dan in de instellingen van je browser of neem contact op met de fabrikant van je browser.

Gratis verzending · 30 dagen bedenkttijd · Achteraf betalen

Vragen? Problemen? Bel ons!
0800 706 99*

*Gratis voor alle Belgische nummers. Elke dag van 8:00 - 22:00. Bij oproepen vanuit het buitenland kunnen extra kosten ontstaan.

België
Naar de desktop versie

Winkelmandje (0)

Je hebt nog geen items in je winkelmandje.
Shop onze New Arrivals of log in om jouw winkelmandje te bekijken.

Gratis verzending · 30 dagen bedenkttijd · Achteraf betalen